23 Απριλίου 2016

Photo Press

Στη μία του πρώτου μήνα, έτους
δύο χιλιάδες και δύο
σ’ αγάπησα
Αφού πρώτα αγκάλιασα
τα σπαγγέτι της διαφήμισης
του μεγάλου καναλιού έρωτας
      *
Έτσι ήρθε η εποχή του σκότους
πλέον
Με λεηλατημένο το άρμα
αφήνοντας πίσω τους πρωτόπλαστους
ακολουθώντας πορεία, την παντοτινή
      *
Και στη γωνία τράπεζα Αμερικάνικη
τράπεζα Γερμανική. Τράπεζα της Αγγλίας
Είμαστε στην πράσινη περίοδο, $
στη προκεχωριμένη ζώνη του ζήτω. Ζήτω ευρώ!
Ζήτω…
Αριθμός λογαριασμού και σ’ επισκέπτομαι
πιστός
γωνία Πανεπιστήμιου και Κοραή
      * 
Τράπεζα, εγώ είπες φτιάχτηκα
με τις μυτιές των τρωκτικών
της ψιλής άμμου, της άσπρης ζάχαρης
Βρήκα βρώμικα πόδια κι εκείνα ξέρουν
ξεπλένονται
σε πεντακάθαρα ποτάμια                                 
Ψάρεψα, κι έχω καλά δίχτυα
Κρατιέμαι πιο
απ’ ένα δισεκατομμύριο λεύκες
     *
Είμαι πάντα γωνία
Κοραή και Πανεπιστήμιου
σε περιμένω αν το αποφασίσεις
με την αγαπημένη σου ή δίχως
Κι αν έχεις βρώμικα πόδια, δε θα σε μόνος
Ένα βιβλιαράκι και κάμποσα μηδενικά
θα σ’ αναστήσουν
Στην πείνα θα ’χεις κάτι να τσιμπήσεις
Στο πόλεμο, άρχοντας μου εσύ
     *
Άλως πως, ένα κουρέλι του σάπιου ανέμου
θα περιφέρεσαι μεσ' τη λίγδα
μεσ' τη μαύρη τυραννία
Πάντα σου, δικαίωμα, θα καθρεπτίζεις το καλάμι
δίχως ψάρι, τίποτα ζωντανό να σπαρταρά
θα είσαι μπροστά, πρώτη γραμμή, τιμή σου 
photo press
μέσα σου τι άλλο, θα διηγείσαι στους καιρούς
πώς, εγώ το νούμερο, μηδενικού λογαριασμού, κατοικών εις…
Καταστράφηκα!


Kostis nil - Αύγουστος 2005

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου