18 Ιουλίου 2018

τραβιέμαι Φραντς!

Αποτέλεσμα εικόνας για κάφκα
*στον Κάφκα

αυτός ο περίπατος, χρόνια μας περιφρονεί  
κάπου θα συναντηθούμε,
πάνω στη σχεδία κάνε μια στροφή
πάνω στις παρτιτούρες λαμπάδιασε, 

από φόβο μη βραχείς, άναψε εκείνη η φωτιά


στην άκρη του απόκρημνου βράχου
να ξέρεις, 
εκεί η φωλιά μου
εκεί φύτρωσα, γέρικος τυφλός
ατενίζω τους ήχους βίαιων κυμάτων
βλέπω τον ήλιο, που δίχως όραση
την πυρά, που δίχως τέλος
κι όταν η ώρα σημάνει, το γέρικο κορμί μου
θ' αποκλίνει, 
θέλοντας κάτι να ψελλίσει

τότε και συ
Ουράνιο σώμα αναλογίσου

το ποιο μαρτύριο, ποια σκοτεινή άβυσσος
ασύλληπτη η μορφή μου, μ’ αυτή τρέφομαι
γέρων, τυφλός
εσώκλειστος στο δωμάτιο του
μεταμορφώθηκα σε αρχέτυπο σκαθάρι
κάπου στο ταβάνι σκάλωσα, κι από 'κει...

τραβιέμαι κι εγώ Φραντς
με τις σκιές, 
απ’ το καταραμένο σώμα να μη ξεκολλάνε
συνοδεύουν αμίλητα, τη μοναχική μου γραφή
προκαλούν
να καούν όλα ...αδιάβαστα Φραντς!

Kostis nil - τραβιέμαι Φραντς - Ιούλιος 2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου