31 Ιανουαρίου 2019

κομμάτι του έρωτα

                                                          
πεταλούδες ανθίζουν στο περιβόλι σου
και μια θάλασσα ακτίνες βαραίνουν
χαϊδεύουν πάνω στο κορμί σου, τέμνονται
όνειρο είσαι, φτερά που λυγίζουν
δώσ’ μου το πρώτο φιλί, δώσ’ μου

ψηλά θα πετώ, ψηλά θα χαθώ
με χείλη, με σάρκα, με φτερά
θα φοράς το λευκό, το χιτώνα μου
στα μαλλιά σου δαχτυλίδια θα κρέμονται
και δάκρυα θα σβήνουν γλυκά

θα ποτίζω τη γης, κι εσύ από κοντά
λατρεύω να σου τραγουδώ, λατρεύω
αέρι του κάμπου, χρυσός οι σταγόνες
ουρανός κι ήλιος, μεσουρανεί
η φυλακή μου σίδερο που δαγκώνει

στον έρωτα μου δεν δίνω λογαριασμό
άπλωσε τη χρυσαφένια σου καρδιά
που βαδίζει μ’ άπλετη την αγάπη
των ονείρων ψηλά, πουλιά να ζυγώνουν
όνειρο γίνηκε, δρόμος μ’ ακολουθεί

κομμάτι του έρωτα μου αποκοιμιέσαι
κανένας δεν θα τολμήσει, ποτέ
τον ίσκιο, τη δροσιά και την γαλήνη
απ’ της αγάπης μου τα φτερά, να λυτρωθεί
και μέσα στο δάσος το πυκνό, να χαθεί

δροσοσταλιές απ’ φως, καίνε το χιόνι
πάλι της αγάπης, αποκοιμιέμαι παραμύθι
πάλι τα χείλη, π’ αγγίζουν τα χείλη μου
θα ’μαι 'γω κλέφτης, κρυφά του φεγγαριού
ψηλώνεις σαν δέντρο, ψηλώνω τραγούδι

kostis nil - κομμάτι του έρωτα - Φλεβάρη 2019

  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου