23 Ιουλίου 2023

Άβυσσος

 

Δεν θα σβήσει ένα κύμα χτυπώντας στην ακτή

Ωσάν τ’ άστρο της αυγής - πεφταστέρι

Παρά μονάχα σαν πλήρωση απ’ τα πράγματα

Σάμπως οι γλώσσες των εικόνων το μαγεύουν.


Ξάγρυπνος απ’ αστέρια, θάλασσα, ασημόφεγγο

Μπορεί ωστόσο εκείνη η φωνή της μέθης

Η ωκεάνια άβυσσος των αντιλάλων μέσα μου

Σαν βλέμμα βαθύ, ανείπωτα διαλύουν το εγώ μου.


Έτσι μπλεγμένος - νήματα βαθύτερης προσδοκίας 

Έχω αρκετό χρόνο μπροστά να μεγαλώσω

Σαν μια εντολή που είναι αλήθεια ασύμφορη

Πολύ γοργά, ως δίγλωσση πείνα να ερμηνεύει.


Α, απ’ την απελπισία, απ' ο,τι η συμφορά μου

Πιάνομαι από μια φτερούγα ωκεάνια 

Τίποτα δεν απομένει παρά εκείνη η γαλήνη

Άβαρο κορμί μιας τελευταίας πνοής στο πέλαγος.


 άβυσσος, kostis nil – Ιανουάριος 2023


Πίνακας Στέφανου Χανδέλη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου