22 Φεβρουαρίου 2022

Σώμα μου

 

Σώμα μου, είπες, από μίσχο κρέμομαι
κατά πως, ξετυλίγομαι στις αέρινες βολές.
Βελούδινη υφή πάνω και κάτω σε ντύνω σώμα μου.
Στόματα με τραγούδι ποτισμένα,
Στόματα με φιλιά κάτω απ' το σκιερό φύλλο το πράσινο,
 
Φως με χυμούς σώμα μου!
Ερωτικό τραγούδι, τρυγητό, απ' πουλιά των βράχων
Σημαδεμένο με νεκρά τριαντάφυλλα
Καρδιοχτύπι εμού από έρωτα, με λυγμούς σώμα.
 
Εγώ να δεις, σώμα μου, από έρωτα θα πάω
Καθώς κάθε άνοιξη μίσχοι ξεφυτρώνουν,
Μια δροσοσταλίδα συνδράμει
Σιγοτραγουδά στο σώμα μου, τον έρωτά της.
 
Και όταν κάθιδρα μέσα από λάμες και καθρέπτες,
Θα καθεύω, σφαχτάρι κρεμασμένο,
Θα είμαι σώμα μου, σύννεφο στον μακρινό ορίζοντα,
Θα είμαι φωτιά που καίει το σώμα της
Κύμα αφρίζων παίζοντας τα χάλκινά του,
Αυλή μιας θαλάσσιας αύρας που καταπραΰνει,
Σώμα θα είσαι, σώμα μου ως μίσχος που σεμνά καρδιοχτυπά.
 
Kostis nil
- Σώμα μου - Φεβρουάριος 2022

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου