9 Μαρτίου 2020

Του έρωτα· η μπάντα: μια μουσική


Του έρωτα· η μπάντα: μια μουσική
είναι ένα μακρύ βραχιόλι
η βροχή τραγούδησε αξημέρωτα
έτρεξαν ψίθυροι, φύτρωσε ένα λουλούδι.

Ένα τραγούδι φευ, είναι το λουλούδι
καταραμένη πούνε η βροχή
σε κείνο το νερό της βροχής, λόγιασέ με
τραγούδησε, τραγούδησέ μου.

Μια στάλα κομμάτια, πίστεψέ με
γιατί δρόμος με θλίψη,- είναι κραυγή
του ανθρώπου μοναχικού, σαν εμένα
χάντρες χρυσές - φωτεινές, π' αναβοσβήνουν.

Έλα, κάτω απ’ τη βροχή,- την πολυάνθεμη
Με ’κείνο το δίχτυ, τ’ απόλυτα σιωπηλό
άναψε κι σβήσε τη φωτιά
έλα, έλα μοναχική και σβήσε τη βροχή.

Έλα τώρα που βρέχει, η μουσική
τώρα έλα, ή φύγε, ακροπατώντας
πάλι το βράδυ ξαφνικά, μην έρθει η κραυγή
χόρεψε ως ξέρεις, μαζί μου, μες στη βροχή.

Του έρωτα κράτησε, θαλερή σταγόνα
που η μπάντα μου για σε, παρέσυρε
βρέχει, θα βρέχει αγαπημένη
με τις σταγόνες σου γένει μου η πληγή.

Τρέχω, τρέχω, και λαχανιάζω
Τρέχω για να προφτάσω την μουσική
τη βροχή εκείνη που σαν λιγοστέψει
των ματιών σου εμένα κατηγορεί.

Μίλα μου, μα: τρέξε ήρθε η βροχή
έξω απ’ το παραθύρι σου, λουλούδι
έλα έλα σαν τις σταγόνες της βροχής
φύγε, κι έλα: ντύσου την μουσική,- τη βροχή.

Kostis nil – Του έρωτα· η μπάντα: μια μουσική – Μάρτιος 2020



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου