10 Μαΐου 2020

Η σκιά του δέντρου


Τη βαθιά μου, σκιά, ένα πουλί                    
Και μόνο τα φύλλα, πυκνά των δέντρων        
που νύχτες άραχλες, χωρίς φεγγάρι,                            
από εκεί πέρασε μαζί, το μαύρο πουλί.                                                 

Η μνήμη,- δεν είναι να ιστορώ.
Το τραγούδι,- μόνο του ξεχασμένο.
Τα γραπτά,- σαν απόξενο σύμπαν.
Κάποτε, όλα εκείνα που καρτερούν:                 
ένας μονόλογος για το φεγγάρι,                                 
ύμνος για το ποτάμι --
τ’ αηδόνι και μια μάνα φτωχή.

Η σάρκα μου δεν έχει στόμα ανοιχτό,
δεν έχει σπαθιά και λέξεις --
διακρίνονται μόνο σκιές μέσα απ’ τα δέντρα.
Η δυστυχία μου, μόνο μαύρο πουλί
μέσα απ’ τα μαύρα δέντρα.
Η ευτυχία μου, μόνο όνειρα,
κλαδάκια που κρέμονται σ’ αόρατες κλωστές.

Απ’ τα ξένα έρχομαι,- είπε το μαύρο πουλί
κουβάλησε τη σκιά μου.
Κι όλα τα δαχτυλίδια μου, έπεσαν στο νερό,
κι ήχοι σκόρπισαν των φτερών μου --
κι η σκιά του δέντρου, πηγαίνει καταής στο ποτάμι.


Kostis nil – Η σκιά του δέντρου – Μάιος 2020


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου