8 Απριλίου 2020

Κύκνειο άσμα


Για πάντα,- θα λατρεύω τα βήματα,
τα μυστήρια μάτια, πού, αναμένουν:
Ολόγυρα όλα, χορεύουν τον ερχομό σου,
μ’ αποχερίδια λογής,- ζαχαρωτά.

Τους υπέροχους αυτούς ήχους,- την μουσική
Γυμνά, το κορμί μου συνομιλεί,
Ο νόμος σκοτεινός και περίπλοκος,- ο νόμος!
Πρέπει να κλείσω τα μάτια,
ν’ απολαύσω τον αμύθητο θησαυρό,--
Το κορμί μέσα απ’ την θλιμμένη του λάμψη,--
Πρώτο τραγούδι παραδείσιο,
μιας αγάπης, απ’ παράξενα μέρη:

Μια είναι η καρδιά μου, μαύρο διαμάντι.
Ο πόνος, τα δάκρυα,
όταν έχασα, τον κόσμο απ’ μπροστά μου,
Τρόπος που εξαντλήθηκα,--
Έτρεχα πίσω απ’ τα μυστικά μου φτερά,
Όμοια η επαγωγή στο χυμωμένο κορμί της,--
Όμοια η αρμονία τις νύχτες,
και πλάι θύελλα,- θύελλες βάναυσα ξεσκίζουν.

Πίσω μου, οι δρόμοι που γεννήθηκα,
πάλι, με δάκρυα χαράς προσήλθα:
Φτωχός, πορφυρός!
Το παιδί του χρόνου γέρασε,- με τα όνειρα του
Η πεταλούδα γυμνή,- μεταμορφώθηκε,
Αφήνοντας φτερά, απ’ το σιδερένιο της κορμί
Θέαμα αποτρόπαιο, σαν έψαχνα μια άλλη μέρα.

Με ανοιχτά ή κλειστά μάτια,- ακόμα προσμένω,
Κι ας ακούω, το επίσημο χάρβαλο, 
την μπάντα του δήμου --
Η επιθανάτια μελωδική κραυγή: προσκαλεί τον μαύρο κύκνο.

Kostis nil – Κύκνειο άσμα – Απρίλιος 2020




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου